Înainte de plecare

Matei a plecat iar, în seara asta.
– Mi-a picat o delegaţie în Australia, iubito. Ştii că sunt mort după călătorii şi, pentru unul ca mine, o asemenea ocazie se iveşte o dată-n viaţă…
Nu ştiu cu ce iubită pleacă el în Australia – nici măcar nu cred că pleacă tocmai acolo. Şi nici măcar nu-mi pasă.
Nu l-am condus, dar l-am urmărit cu privirea pe geam, ascunsă în spatele perdelei – şi simţind arsura privirii ironice a Letiţiei.
În poartă a dat nas în nas cu Matilda – se întorcea acasă, braţ la braţ cu Marius al ei. S-au oprit şi au schimbat toţi trei câteva vorbe (bineînţeles că nici una n-a ajuns până la urechile mele) iar ultimul gest făcut de Matei înainte de a ieşi din curte a fost un sărut ceremonios, depus pe mâna Matildei.
duminică, 11 ianuarie 2009
Părerea ta contează, o aştept cu interes!

