Matilda şi tarifele

Matilda mă sună în toiul nopţii, pe la unu şi jumătate – ştie că mă culc rareori înainte de ora două. Intră direct în subiect:
– Am dat peste blogul unei curve. Nu scrie rău, dragă, zău aşa, da’ altceva vroiam să-ţi zic. 3000 de euro pentru 4 ore de sex în grup – tot tacâmul – cu „3-4 hămesiţi”. Ştii câte pagini de carte trebuie să traduc eu – la cel mai generos tarif pe care l-am prins până acum, 2 euro net pe pagina standard – ca să scot banii ăştia?!!!
sâmbătă, 3 mai 2008
Părerea ta contează, o aştept cu interes!

