Petrecerea de Crăciun

Letiţia şi Daniela, cealaltă fiică a mea, sunt în curte. Împodobesc, ca în fiecare an, brăduţul nostru din spatele porţii, împreună cu Matei şi Matilda. Matei s-a întors aseară, el ştie de unde, ca şi cum n-ar fi lipsit decât câteva ore. E tandru şi vesel – şi zău că pare s-o soarbă din ochi pe Matilda, care, în dimineaţa asta, arată foarte bine, de parcă ar fi cu cel puţin zece ani mai tânără. Şi pare să fi uitat că nu-l poate înghiţi de Matei.
– Măcar de Crăciun să ne purtăm şi noi ca o familie adevărată, mi-a şoptit ea, acum vreo două ore.
Poate că, într-adevăr, aşa se cuvine. Eu mă port, oricum, ca o soţie adevărată. Sunt geloasă – şi încerc, fără să reuşesc, să nu-mi arunc ochii pe fereastră în timp ce-o ajut pe Tăntăloaică să pregătească sarmalele…
Oricum, ospăţul nostru de Crăciun o să fie reuşit. Poate că întreaga petrecere o fie la fel de reuşită – vine şi Marius, amantul de o viaţă al Matildei. O să stea între ea şi Matei, iar eu o să mă simt mai liniştită…
Doamne, cred că sunt nebună… Au trecut mulţi ani de când Matei nu mai e, pentru mine, decât o sursă suplimentară de venituri… Oare m-am minţit singură?
Ei, n-am găsit totuşi cel mai potrivit moment pentru asemenea introspecţii…
Sărbători fericite!
miercuri, 24 decembrie 2008
Părerea ta contează, o aştept cu interes!

