Grăim, doamnă, către tine…

Aşa arată felicitarea pe care mi-o trimite Matei în fiecare an de 1 Martie şi care conţine, invariabil, acelaşi citat din „Scrisoarea III”:

„Grăim Doamnă către tine
Nu din gură, ci din carte
Că ne eşti aşa departe.
Te-am ruga, mări, ruga
Să-mi trimiţi prin cineva
Ce-i mai mândru ’n valea ta:
Codrul cu poienile
Ochii cu sprâncenele;
Că şi eu trimite-voi
Ce-i mai mândru pe la noi:
Oastea mea cu flamurile,
Codrul şi cu ramurile,
Coiful nalt cu penele,
Ochii cu sprâncenele.
Şi să ştii că-s sănătos,
Că, mulţămind lui Christos,
Se sărut, Doamnă, frumos.”

Numai mărţişorul care o însoţeşte diferă de la un an la altul.

Însă azi, după nici nu mai ştiu câţi ani, m-a trezit cu un sărut şi cu un bucheţel de ghiocei.
Tot ghiocei le ofer şi eu, cu drag, tuturor cititoarelor acestui blog! Să aveţi o primăvară după pofta inimii!

luni, 1 Martie 2010
3 comentarii

  1. primavara frumoasa si tie 😉

    Apreciază

  2. O primăvară frumoasă!

    Apreciază

  3. Vă mulţumesc!

    Apreciază

Părerea ta contează, o aştept cu interes!

