Contract de colaborare

Deşi nu mai e cald, Letiţia îşi face vânt c-o foaie de hârtie împăturită când intră în apartamentul nostru cu o privire galeşă şi cu buzele arcuite într-un zâmbet asimetric, cu alură mefistofelică.
– Sunt colaboratoarea oficială a Matildei, mă anunţă. Zice că am simţul ritmului şi al rimei şi c-o să scriem poezii împreună. Ea le scrie, eu le cizelez… sau le stilizez? În fine, nu contează, important e că eu le dau forma finală! Uite ce-am primit pentru început, adaugă, despăturind hârtia. Sunt şase versuleţe de care zice ea că nu e mulţumită. Câtuşi de puţin.

Se vesteşte prin gazete
Cum că sunt traducători,
Cu principii desuete,
Ce-i reped pe editori:
– La ce-mi plăteşti atâta, frate?
Eu merit numai jumătate!!!

duminică, 29 august 2010 
4 comentarii

  1. Cata modestie 😀

    Apreciază

  2. 🙂
    Matilda e de părere că un om într-adevăr modest face gesturi din astea fără să scrie după aia la ziar 😛

    Apreciază

  3. Si eu returnez toate veniturile pe care le socotesc necuvenite…

    Apreciază

  4. Să returnezi veniturile considerate necuvenite e una, să scrii la ziar c-ai renunţat la ele e alta… 🙂
    Cel puţin aşa susţine Matilda 😀

    Apreciază

Părerea ta contează, o aştept cu interes!

