Problema Matildei

– Uite care-i problema mea, zice Matilda, sorbind din cafea cu ochi-n gol. Lucratul ăsta acasă e fain, nu tu şefi, nu tu program. Da uneori mă simt ruptă de lume, ignorată, înţelegi?
Dau să protestez, cum adică, nu e aici, în mijlocul nostru? De ce se crede pustnică? Dar ea-mi face semn să tac. Şi continuă:
– Stai, că-ţi explic. Uite, de exemplu azi: am trimis 2 mail-uri, la 2 edituri. La 9 dimineaţa. Şi-acum e 2, şi nu mi-a răspuns nimeni. În fine, într-unul din cazuri înţeleg, am cerut doar o amânare de termen cu două zile, probabil nu-i deranjează cu nimic, au treburi mai importante decât un răspuns prompt pentru mine. Dar în cazul ălălalt e vorba de bani. Am primit telefon vineri, cică mi-au trimis joi bani prin poştă. În paranteză fie spus, nu pricep de ce mă-sa nu i-or fi punând pe card şi se tot încurcă cu poşta! Ce învârteală o mai fi şi asta? În fine, tipa nu ştia decât că i-au trimis prin poştă, şi nimic mai mult – că-i trimisese, cică, o colegă de-a ei, nu ea, ca şi cum colega aia ar fi fost undeva, prin Patagonia…
Ei, şi du-te Matildo vineri după-masă la poştă, să vezi pe unde s-au împotmolit banii! Şi du-te de la oficiul poştal la sediul factorilor poştali, că, deh, cică acolo au evidenţa tuturor mandatelor. Evidenţa lu’ peşte prăjit! Adică numai după numărul mandatului, nu şi după numele destinatarului şi/sau al expeditorului. Aşa că n-am aflat decât că nu se primise nici unul cu suma respectivă, şi am fost sfătuită să mă-ntorc azi, înarmată cu numărul mandatului în cauză. De-aia i-am trimis mail-ul ăleia de la editură, ca să-mi dea nenorocitul de număr – dacă o fi existând într-adevăr un mandat!
– Păi dă un telefon la editură, femeie, nu te mai prosti cu răvaşele emailate!
– Păi o să dau, da mai aştept până la 4, poate apar ori banii ori răspunsul. Că ştii, nu-mi place să stresez oamenii degeaba…
– Zău?! mă mir eu. Pe-aici, pe-acasă, n-am băgat de seamă!

luni, 16 mai 2011
2 comentarii

  1. O înţeleg perfect pe Matilda! 😀

    Apreciază

  2. I-am transmis, Diana. A fost încântată! 🙂

    Apreciază

Părerea ta contează, o aştept cu interes!

