Life in pictures – Baba Gaga

Câţi ani credeţi că are?

10 comentarii

  1. nu stiu! tu sa ne spui:). in prima imagine tare imi place cum ai surprins-o 🙂

    Apreciază

  2. imi place ca este cocheta si poarta margele 🙂

    matul tau e adorabil…imi aminteste de pisicuta pe care o aveam eu 🙂

    Apreciază

  3. Nu știu dar vârsta trebuie să fie direct proporțională cu mărimea cifrelor ceasului de pe masă :D!
    PS: vârsta din „bolentin” nu contează,este o altă cârstă în suflet care contează!!!
    Știu asta din bolentinul din dotare 😆

    Apreciază

  4. Aştept să văd mai întâi dacă mai apare vreun comentariu şi dacă ghiceşte cumva cineva 🙂

    Apreciază

  5. Poza e luată de pe net, fiindcă şi-n povestea asta (cu personaje imaginare, exact aşa cum am spus în titlu, în coloana din dreapta şi aici: http://anaveronica.wordpress.com/) există un motan negru, pe nume Mitrea 🙂

    Apreciază

  6. Sunt întrutotul de acord! 🙂

    Apreciază

  7. Eu as zice ca are 80 de ani. Si as mai spune ca tare mi-ar placea, daca voi apuca varsta aceasta, sa arat asa de bine ca doamna din imagine.

    Apreciază

  8. Dacă dă Dumnezeu să fie sănătoasă, va împlini în iulie 90 (nouăzeci) de ani 🙂
    Pozele sunt făcute anul trecut, una în iunie şi una în octombrie.

    Apreciază

  9. Sa-i dea Dumnezeu sanatate!

    Apreciază

  10. Mulţumesc – o să-i spun că a fost admirată! 🙂

    Apreciază

Părerea ta contează, o aştept cu interes!

