Al cincilea anotimp… cu comision

Oricând îmi atingi, cu aripi de fluture,
Sufletu-ascuns, vrăjindu-l să-şi scuture
În palma-ţi deschisă vise de-argint,
Intrăm într-al cincilea anotimp!

– Vă vine să credeţi că Nicoleta a primit versurile astea de la Radu cel frumos, fălos, bogat şi greu de cap? întreabă fiică-mea Daniela, după ce a citit catrenul cu voce suavă. Mă-ntreb cine i le-o fi făcut şi cât l-o fi costat.
– Arginţii s-au scuturat în palma mea. Vreau să zic euroii. Treisprezece, spune Letiţia, cu un aer inocent. La cât de îndrăgostit e şi la cât de romantic vrea să se dea, cred că scoteam şi mai mult, da’ n-am avut destul timp să negociez. Plus că treisprezece are semnif…
– Ce faceee? exclamă Matilda, dând buzna în cameră după ce-a ascultat mai întâi la uşă, cum are obiceiul. Şi mie de ce mi-ai dat numai şapte?!
– Ei, asta-i! exclamă imperturbabilă Letiţia. Da’ de comision n-ai auzit?

luni, 19 noiembrie 2012

Căutaţi alte anotimpuri cu numărul 5 la psi!

8 comentarii

  1. Nici nu mai sper la un anotimp cu nr. 6, că la 5 comisionul e mare rău. Sper să fie numai la catrene romantice atât de mare…

    Apreciază

  2. :)))) asa se face treaba. Mi-a placut!

    Apreciază

  3. Adevărul e că Letiţia e o mică mare escroacă :))

    Apreciază

  4. Mă bucur! 🙂

    Apreciază

  5. 😆 treisprezece euro? aşa de puţin? păi sigur grişka ar fi scos mai mult!

    Apreciază

  6. 1. E promoţional – pentru atragerea clienţilor, până devin dependenţi de produsele şi serviciile oferite 😛
    2. Matilda a făcut catrenul în 5 minute, prin urmare a considerat că ora de manoperă are un preţ mulţumitor (chiar şi cu comisionul ăsta) :))
    3. Letiţia are o slăbiciune pentru numărul 13! 🙂

    Apreciază

  7. […] Şi zâmbesc… Ia te uită, Leti a mea nu se ţine numai de trăsnăi, mai face şi lucruri bune uneori, şi încă fără comision! […]

    Apreciază

  8. […] – Dau de băut, zice Matilda. Trimite copilul – adică pe Leti  –  să ia nişte bere. Spune-i că e cu folos, primeşte comision! […]

    Apreciază

Părerea ta contează, o aştept cu interes!

