Duzina de cuvinte – Mesaj subliminal

– Privită din faţa ecranului, blogosfera curge ca un râu liniştit, îi spun Matildei, care amestecă în [sta]cana ei cu cafea, gustă, mai adaugă vreo cinci cristale de zahăr, apoi încă vreo trei… Dacă nu deschizi sonorul, nici măcar nu susură. Însă în realitate nu domneşte pacea, ci un haos în care scrierile de valoare şi maculatura se amestecă într-un talmeş-balmeş. Şi cine poate discerne, cine poate alege grâul de neghină? „Răsfoieşti” ca şi cum ai pleca la cules pe un câmp nesfârşit, unde eşti de capul tău, nimeni nu te opreşte, te scalzi în gânduri şi în vise străine, în iubire şi în ură care macină alte suflete. Cât despre ceea ce scrii tu însuţi, cu vorbe blânde sau înverşunate, născocind sau citând (dacă ai destul de mult bun simţ ca să nu copiezi pe furiş), în final te paşte totuşi adesea eşecul, cititorii nu vin şi pace, cum mi s-ntâmplat mie cu postarea de ieri, asta ca să dau cel mai recent exemplu… (Şi acum clic pe link, cititi, like-uiţi, comentaţi!)

Matilda mă priveşte cu un aer meditativ, apoi îmi  adresează un zâmbet mefistofelic.

– Mi-aduci aminte de un vânzător ambulant de plăcinte, sau cam aşa ceva, care striga pe plajă, supărat de lipsa clienţilor: „Luaţi, lovi-v-ar foamea!” Ei bine, scrie şi tu, la începutul fiecărei postări: „Citiţi, sări-v-ar ochii!” Da’ scrie, cumva, cu alb pe alb, să nu se vadă, să fie ca un soi de… mesaj subliminal, înţelegi? 😛

– Eu, se amestecă tanti Tina, am spus întotdeauna că Matilda noastră are idei! Adică e idioată! 😛

___

Iar eu am încheiat aici, fără să pun în practică ideea care mă-ndemna să-nscriu acest articol în tabelul lui psi, alături de alte texte participante la „duzina de cuvinte”.

Părerea ta contează, o aştept cu interes!

