Audiţie muzicală pentru trei generaţii

Letiţia, Matilda şi baba Gaga şi-au descoperit preferinţe muzicale comune. Drept care s-au adunat la parter, în apartamentul babei,  şi ascultă muzică ţigănească. Cu sonorul la maximum – a bătrână e surdă.

Tanti Tina şi Daniela au plecat de-acasă – cu alte cuvinte, au dat bir cu fugiţii!

Eu sunt la mansardă. Calc – o îndeletnicire pe care o detest, dar nu atât de mult cum am început  să detest numele Paraschiva. Pentru că cele trei nebune au ascultat melodia asta de cel puţin zece ori la rând!

6 comentarii

  1. Am citit calc-o! 😆 E clar, mă urmăreşte o maşină! :lol;

    Apreciază

    1. Noua Corolla? 😆

      Apreciază

      1. Vechea Avensis! Îmi place mai mult!

        Apreciază

        1. Matildei trebuie să-i vâri şi-o poză sub nas. Nu se pricepe la maşini, Dacă-i arăţi un automobil pe stradă nu ştie ce marcă e – mai ales acum, când încep să semene tot mai mult între ele ca mutră şi fason 🙂

          Apreciază

          1. Şi eu la fel! Da’ pen’ probă, m-am docomentat.

            Apreciază

          2. Aaa… aha! 😀

            Apreciază

Părerea ta contează, o aştept cu interes!

