Amurgul tăcerilor

luneliCu nu prea mult timp în urmă, ne-am jucat de-a duzina de cuvinte în familie.

Iar azi ne-am jucat de-a psi-luneala – adică am scris fiecare câte ceva despre „amurgul tăcerilor”, după cum urmează:

 

Baba Gaga:

Amurgul, toantelor, sunt eu. Şi, cât mai sunt pe pământ, nu mă feresc de cuvânt. O să tac în mormânt.

.

Tanti Tina:

Există un amurg al tăcerilor. Şi, fiindcă trebuia să poarte nume, i s-a spus Matilda.  Cu alte cuvinte, ea a cufundat tăcerea în negura vorbirii. 😛

 

Matilda:

Să păstrăm, în amurg, un moment de reculegere. Azi mi-a murit o prelegere.

.

Eu:

Tăcerile înnegurează cerul
Într-un amurg de vis ratat.
Mai bine taci, când adevărul
E greu de spus şi de iertat.

.

Daniela:

Un amurg al tăcerilor?! E o aberaţie! Vor exista întotdeauna oameni care tac cu graţie!

.

Letiţia:

Tăcerile-amurgesc, părăsite.
Începe noaptea viselor vorbite.

.

Motanul Mitrea:

În amurg este, fireşte, tăcere. Când stai la pândă, linişte se cere!


Dacă nu ştiţi cine-s personajele, trageţi cu ochiul în coloana din dreapta.

8 comentarii

  1. ce tăcere soro, că fac o gălăgie personajele astea… nu cred ca au stiut vreodata ce e tacerea :)))

    Apreciat de 1 persoană

    1. Păi da, într-o casă plină de femei tăcerile sunt dintotdeauna în amurgul vieţii; şi sunt jelite preventiv şi zgomotos 😆

      Apreciat de 1 persoană

  2. da… matilda este fix aşa cum mă aşteptam! 😀

    Apreciază

    1. Perfect! 😆

      Apreciază

  3. De acord cu Letiția! 😀

    Apreciază

    1. 😀
      Letiţia e încântată! 🙂

      Apreciază

  4. …prima mea zvâcnire a fost fix ca a lui Vavaly. Multă lume, multe gânduri şi …parcă au ecou. Interesantă psiluneală, mi-a smuls un zâmbet …

    Apreciază

    1. Mă bucur mult, fiindcă zâmbetul e chiar reacţia pe care o doream 🙂

      Apreciază

Părerea ta contează, o aştept cu interes!

