Matilda n-are chef

Matilda se uită la cele 12 cuvinte ale jocului de azi ca la un supliciu. Gândurile îi circulă pe artere eminamente pustii, dar nu aleargă, nu se avântă în zbor… Poate se tem că s-ar putea răni, nu vor să se aştearnă pe ecran ca un film de litere negre, se tem că fiecare punct ar putea fi un pericol, văd virgulele ca pe tot atâtea gheare, le e frică de momente trăite intens în imaginaţie şi…

— Ce-s alea smide, fată? îşi întreabă faţa captivă în spaţiul virtual al geamului dintre ea şi noapte. N-am chef să mă uit în dicţionar. N-am chef de muncă, n-am chef de joacă, bântui printre cuvinte străine fără să intru în profunzimea lor, văd doar faţada, în chip de carte de vizită. Înşelătoare carte de vizită, ca asta, a mea, pe care mi-am trecut un pseudonim…

10 comentarii

  1. Nu este singura care bantuie superficial printre cuvinte. E o stare care („imi”) dureaza deja de prea multa vreme.

    Apreciat de 1 persoană

    1. E astenie de decembrie 🙂
      Sau sindromul postsuperblog 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      1. Da, cred ca un pic din fiecare. E un fel de uzura cred. E nevoie de o pauza sau de o schimbare. Inca mai caut. Ce vei schimba la SB ca si partener?

        Apreciat de 1 persoană

        1. Nu ştiu ce poate schimba un partener. De fapt, nici nu mi-e foarte clar care e rolul unui partener. Până acum, n-am văzut decât că unii au jurizat câte ceva, iar alţii au intervenit, de obicei aiurea, prin discuţiile de pe grup.
          Aşadar, văzând şi făcând – deşi nu cred că se poate face mare lucru, deviza pare să fie „sponsorul nostru, stăpânul nostru”.
          Tot sponsorilor am văzut că le-au mulţumit, la gală, diverşi concurenţi, fiindcă „fără ei, sponsorii, concursul n-ar exista.”. Ceea ce e foarte adevărat, dar e la fel de adevărat că n-ar putea exista nici fără concurenţi 😛

          Apreciat de 1 persoană

          1. Ma gandeam ca „lista” aia pe care ai identificat-o in articolul pentru ultima proba ar putea fi foarte utila. Apropo de ceea ce se poate schimba si ceea nu, atata vorba cat e vorba de bani in spate va fi mai dificil de „canalizat” sensul schimbarii.

            Apreciat de 1 persoană

          2. Ar fi utilă, dacă s-ar ţine cont de ea. Claudia a zis, într-un comentariu de pe FB, că domnul Super Blog a luat notă, ceea ce înseamnă că măcar au citit ce-am scris.
            În rest, înainte de asta, i-am mai spus Claudiei, în particular, c-ar fi bine să adauge, în fiecare juriu, pe lângă reprezentanţii sponsorilor (dacă ăia ţin morţiş să jurizeze şi ei), pe cineva care ştie să scrie (un jurnalist, un scriitor, pe cineva care-a câştigat SB-ul pe bună dreptate etc). Iar ea mi-a mulţumit pt. sugestie, şi cu asta basta.

            Apreciat de 1 persoană

          3. Mda… Poate va tine cont. Cu toate ca s-ar putea sa coste, doar daca va gasi pe cineva dispus sa o faca pe gratis.

            Apreciat de 1 persoană

          4. Dacă sponsorii ar pune mână de la mână, poate s-ar găsi şi bani. Plus că n–ar fi musai să jurizeze aceeaşi persoană la toate probele. Poate s-ar găsi câte cineva interesat de produsele sponsorului pentru care jurizează.
            Poate că s-ar găsi soluţii, dar ar fi nevoie de cineva care să se zbată pentru asta. Şi mă tem că nu va avea cine. De ce şi-ar complica organizatorii viaţa? Probabil că profitul lor e mulţumitor oricum.

            Apreciază

Părerea ta contează, o aştept cu interes!

