Prostie cât casa

— Ia te uită, zice Matilda, făcându-mi semn să vin lângă laptopul ei, cum evită o loază cacofoniile din ale sale „gânduri adolescentine”.  M-am căcat pe mine de râs!

Păi fi-i-ar de râs capu’ ăla de copil tâmpit sau adolescent cretin, tot aia, nu putea să zică, de exemplu:

  1. Vrei să-ţi fie şi casa în siguranţă? / Vrei să fie casa ta un loc sigur?
  2. … m-am decis să-mi montez în casă camere de supraveghere pentru a fi convins (ă) că e în deplină siguranţă (aşa evita şi cacofonia, şi repetiţia).

Etc, şamd – existau n-şpe mii de variante mai deştepte şi, spre deosebire de idioţenia cu virgula, corecte de evitare a acestui caca de imbecil. :mrgreen:

Şi citatul e dintr-un advertorial şi loaza ia bani pe el, poate mai mulţi decât iau eu după ce, din respect faţă de cititorii mei (atâţia cât sunt ei), mă chinui ca toanta să scriu corect şi aşa mai departe…

Părerea ta contează, o aştept cu interes!

