Cartea unui om obişnuit

Baba Gaga (într-o clipă de lipsă de senilitate):

Cartea unui om obişnuit e viaţa lui, inspirată de îngerii şi demonii călăuzitori, scrisă de liberul arbitru personal şi corectată de hazard. Dacă omul iese cumva, cât de cât, din anonimat, fragmente din ea ajung, cenzurate de cine vrei şi de cine nu vrei, sub ochii altor oameni. Dacă nu, e citită oricum, integral, la Judecata de Apoi.


Tanti Tina:

Aş vrea să am – să fi avut – curaj să joc totul pe o singură carte, cartea unui om obişnuit, care ştie că numai cine riscă poate câştiga. Dar n-am atins niciodată gradul de ţicneală necesar şi suficient pentru aşa ceva.


Matilda:

Nu-mi scriu cartea de ţicnit om obişnuit , mi-o risipesc pe bloguri, pentru mai puţini ochi decât mi-aş dori, dar nu contează, chiar şi un singur cititor înseamnă mai mult decât niciunul. Şi ştiu că n-o să mi-o adune nimeni între două coperţi (din 1998 până-n 2009 DEX-ul le-a preschimbat din coperte în coperţi, c-aşa evoluează limba noastră literară). O s-o adun eu – poate – într-un pdf-eu. La pensie, carevasăzică. 😛


Eu:

Un om obişnuit n-are o singură carte. I se oferă o bibliotecă întreagă, plină cu vieţile altora, în care găseşte subiecte de bârfă incitante, de-ajuns pentru o întreagă viaţă.


Daniela:

Omul obişnuit n-are decât carte de identitate – dacă e cazul. Pentru că el nu citeşte, trăieşte „după ureche”.


Letiţia/Letiwitch:

Eu citesc în omul obişnuit ca într-o carte. Îi văd trecutul, prezentul şi viitorul prin prisma cărţilor de tarot.


Motanul Mitrea:

Când îmi spune un om obişnuit „Car’te de-aici!”, e ca şi cum mi-ar spune „Câţ!”. Fug ca la carte!


 

  • Link-urile către alţi oameni mai mult sau mai puţin obişnuiţi şi cărţile lor se găsesc aici.
  • Dacă nu vă sunt cunoscute personajele articolului de mai sus, găsiţi explicaţii în coloana din dreapta.
3 comentarii

  1. Reblogged this on verojurnal.

    Apreciază

  2. […] unul nu foarte frecventat de public, deşi m-am ostenit să-i fac şi pagină de facebook. Iată un exemplu, şi altul, şi altul, şi încă unul. Clic pe linkuri, dacă sunteţi destul de curioşi ca să […]

    Apreciază

  3. […] alte cuvinte, n-am risipit pe bloguri o singură carte (cum am scris în jucărioara pozată alături), ci o ditamai trilogia! (Sau două trilogii mai modeste ca […]

    Apreciază

Părerea ta contează, o aştept cu interes!

