Dor

glosa– Mi-e dor, zice Matilda, strângând între palme cana cu cafea. Mi-e dor de timp. De timp din belşug pentru jocuri pe care le-aş numi…

Tace câteva clipe, chicoteşte, apoi reia:

– Le-aş numi glosăit, metrit antic, rondelăit… Dar şi pentru jocul cuvintelor îmi găsesc timp din ce în ce mai greu şi particip adesea dând rasol – ca să existe mai mulţi participanţi şi să supravieţuiască până când oi avea eu timp din belşug…

Tace iarăşi preţ de câteva clipe, apoi întreabă:

– Când oi avea eu timp din belşug?

Şi chicoteşte iar, apoi îşi răspunde:

– Poate la pensie, dac-o fi destul de îmbelşugată ca să pot trăi numai din pensie… 😛

4 comentarii

  1. Matildo, esti o camarada adevarata! Contributia ta la existenta Clubului devine vitala!
    M-ai facut sa rosesc si nici macar nu stiu cum sa redau semnul acestui imoticon!
    Dar iti zic doar si … e destul, nu?

    Apreciat de 1 persoană

    1. Eu ar trebui să roşesc, Cita – fiindcă o fac dintr-un interes pur personal: vreau să am cât mai mult timp la dispoziţie o jucărie care-mi place. 🙂

      Apreciază

  2. Mi-am propus sa nu ma mai gandesc la timp. Am constatat ca ma bruiaza. Nu e usor, dar incep sa ma obisnuiesc cu abordarea. Altfel, intru in panica… 🙂

    Un weekend excelent sa ai!

    Apreciat de 2 persoane

    1. Am încercat şi eu să nu mă mai gândesc la timp, şi am intrat în panică imediat ce au apărut rezultatele! 😆
      O duminică frumoasă! 🙂

      Apreciază

Părerea ta contează, o aştept cu interes!

