Din cugetările Matildei – Două vorbe despre alegeri

Nimeni n-ar fi ales primari „penali” (cum văd că li se zice), dacă respectivii n-ar fi apărut pe buletinele de vot. Atâta vreme cât legea le permite să candideze, e cazul să ne aşteptăm să fie votaţi. 😛
Şi mai e o vorbă: „decât cu prostu’ la pagubă, mai bine cu hoţu’ la câştig”. 😀
Dar eu una n-am fost la vot (mi se întâmplă doar pentru a doua oară 😛 ). N-am fost, fiindcă Măria-i tot Măria, chiar dacă-şi schimbă pălăria. Cu alte cuvinte, fiindcă la noi (mă rog, cred că nu numai la noi) se obişnuieşte să intri în politică fiindcă vrei să te căpătuieşti, nu fiindcă doreşti binele concetăţenilor tăi. Şi nu-ţi alegi partidul în funcţie de ideologia lui, ci de mărimea ciolanului spre care crezi că te poate propulsa.


Am pescuit imaginea pusă în caleidoscop de aici.

Părerea ta contează, o aştept cu interes!

