La cumpărat de fotografii

Om fi fiind noi personaje imaginare, dar fotografiile pe care le folosim fără să le specificăm sursa îi aparţin persoanei care ne-a creat. Şi nu sunt de vânzare.

Nu sunt toate de vânzare. Pe cele puse acum pe pagina de facebook a blogului le vindem – 100 de lei bucata, plus cheltuielile de expediere şi imprimare pe hârtie, cu plata în avans. :mrgreen:

Poza de profil de pe pagina de facebook a fost schimbată ieri. Pe cealaltă (a doua de aici) îmi propusesem s-o schimb oricum azi – şi mi-am adus aminte după ce am primit propunerea de mai sus.

5 comentarii

  1. Prea tarziu ai schimbat-o, o sa fii un meme viral 🙂

    Apreciază

    1. Nu contează, e a mea, n-am luat-o de la alţii.
      Oricum n-am ascuns-o de tot, o mai am în vreo două locuri. Pentru că e într-adevăr o poză mişto.

      Şi, dacă mă gândesc bine, aş putea să ţi-o şi vând, dacă scrii „plagiat” pe toate articolele tale copiate şi eşti dispus să plăteşti 50000 de lei (RON). E poză de familie, pentru mai puţin n-o dau.

      Apreciat de 1 persoană

      1. Ca sa nu zici ca-s un om ostil si dusmanos iti fac o propunere plina de fair play si echitate. Pune poza pe un site de licitatii online si iti dau mai mult cu 25% peste ultima suma licitata de cineva. Posibil sa traim in alte realitati, asa ca pretul unei licitatii mi se pare cel mai onest. 🙂

        Apreciază

        1. Dragul meu, n-ai înţeles esenţa.
          Eu nu vreau să vând poza, dar, fiindcă am văzut că te-ai îndrăgostit de o babă şi ţii s-o pui în ramă, m-am gândit că aş putea să ţi-o dau totuşi în condiţiile menţionate mai sus, ca să nu zici că-s ostilă şi duşmănoasă. 😛
          Deci, dacă o vrei aşa, bine, dacă nu, scuteşte-mă te rog de alte comentarii pe tema asta. Şi pe alte teme aşişderea.

          Apreciat de 1 persoană

  2. […] un… un nene amator de artă, sau doar plin de… sensibilitate,  cică să scoatem la licitaţie poza matale! Aia în care erai mai… tinerică, aveai un aer pătimaş şi ameninţai cu o […]

    Apreciază

Părerea ta contează, o aştept cu interes!

