Matildisme (1)

Matilda n-a vrut să agite prea tare spiritele pe „faţa lui bucu”, cum îi place uneori să-i zică, dar e convinsă (în fine, în proporţie de 95%) că, la prima probă a SuperBlogului, jurizarea s-a făcut fuguţa-fuguţa, în cea mai mare parte într-o noapte fără somn, cam aşa:

Bun, astea-s articolele. Să-l citesc pe primul…Mhm, să tot fie cam de nota 8. Îi dau 80 de puncte. Ia să-l vedem pe al doilea… Mhm, cam tot de 8. Tot 80 de puncte. Trecem la al treilea… Eh, ăsta e ceva mai bun, dar nu chiar de nota 9, nu. Să zicem 85 de puncte…

Oh, uite unul care-mi place mult. E candidat la premiu. 99 de puncte…

Aşa, gata, le-am citit pe toate. Am 11 articole de 99 de puncte. Ia să vedem pe care-l pun pe primul loc… Pe ăsta, pe ăsta, pe ăsta…? Nu, uite, pe ăsta pentru că…

Şi aici avem mai multe variante:

  • pentru că le-am tras la sorţi
  • pentru că rezonează cel mai bine cu starea mea de spirit
  • pentru că-mi place numele autoarei (şi trebuie să promovăm femeile, nu?)
  • fiindcă place cum arată blogul
  • fiindcă pe tipa asta o şi cunosc / o cunoaşte şefu’ / etc („aici Matilda e rea, muşcă fără eleganţă”, zice tanti Tina)
  • fiindcă… etc şamd

Dar, în ceea ce o priveşte, Matilda NU e nemulţumită de cele 90 de puncte ale ei. Pentru că nu vrea să câştige, vrea să se testeze – pe ea şi gusturile altora. Şi vrea să vadă cum se pupă SF-ul cu sufletu’ comerţului, recte cu reclama 😀 Şi se gândeşte c-ar fi interesant să [încerce să] scrie şi un roman (SF, desigur :P), despre un asemenea concurs 😀

Iar când a trântit postarea asta n-a fost câtuşi de puţin deprimată, a vrut doar să vadă

  • cine-o citeşte şi se mai şi sinchiseşte, cine-i întinde o mână de ajutor  – şi le mulţumeşte din tot sufletul („ei de escroacă”, zice tanti Tina) tuturor celor care au făcut-o;
  • dacă astfel atrage mai multă lume pe blog şi la comentarii (punct ochit, punct lovit).

Şi îşi cere scuze fiindc-a umblat cu-aşa ceva („ca o baborniţă [în devenire] ticăloasă ce este”, zice tanti Tina).

14 comentarii

  1. ştii bine că ţi-s prin preajmă. deşi mi-am propus să tac mai mult… 😉
    să înţeleg deci că aţi primit primele note. bun 90… bravo!

    Apreciază

    1. Ştiu, psi (şi Matilda ştie 🙂 – nu s-a îndoit de asta niciodată).

      „90 e o notă mult prea bună pentru tâmpenia născocită de Matilda”, zice tanti Tina. „De fapt, ăia din povestea ei şi-au bătut joc de biata femeie când au reîncarnat-o într-o maşină! 😆 Sau/şi au vrut să-i dea o lecţie, ca să nu mai emită atâtea pretenţii! :lol:”

      Apreciază

  2. Nu e un concurs de literatură, doar știi… 😉 câțiva dintre sponsori o apreciază, însă. 🙂

    Apreciază

    1. Evident!
      Dar nu ne opreşte nimeni să ne jucăm şi de-a literatura – mai mult sau mai puţin, cum o nimerim 😆
      Şi aşteptăm cu mare curiozitate notele următoare. Şi ne-ntrebăm cum apar, adică dac-o să ştim ce notă a luat fiecare, sau o să vedem numai punctajul cumulat.

      Apreciază

  3. Mă omori cu blogurile tale. Logica notelor, din punctul tau de vedere, mă pune pe ganduri. Sunteti de admirat, indiferent de câte puncte luati. Tie, ti-as fi dat maxim. O recunosc public. Dar dacă juriul a văzut-o pe fata aia că a scris cuvântul masină de 100 de ori in articolul ei, nu trebuia rasplătită? In fine, sunt câtiva in cei cu 99 care chiar mi-au plăcut, dar tu erai preferata. Şi am citit răspunsul tău cu 73, 92, 94. Da, departajarea se putea face si altfel. Eu te felicit. Din suflet.

    Apreciază

    1. Mulţumesc mult. Adriana.
      Părerea ta, şi a altora ca tine, contează pentru mine mai mult decât părerea juriului şi aprecierile voastre mă bucură – sincer !- mai mult decât o notă maximă.

      Apreciază

  4. Nu stiu cum au jurizat, dar am remarcat si eu cate ceva. Ceea ce m-a deranjat a fost cerinta primei probe, de a scrie concis. Si aseara am vazut multe articole cu note de 90 si plus 90, lungi cat o zi de post.

    Apreciază

    1. Şi eu am remarcat articolele alea lungi, atât de lungi încât nici nu le-am citit, sau le-am citit doar în diagonală. Dar uite că uitasem de cerinţa referitoare la concizie. Aşa că-i mai dau juriului încă o bilă neagră! 😀
      Şi, oricum, eu n-am timp să scriu articole lungi – aşa că, dacă şi alte jurii vor avea aceeaşi slăbiciune pentru textele lungi… Ghinionul meu! 😀

      Apreciază

  5. Si eu am declarat public, hihihi, ca imi erai favorita la proba aceea, mi-a placut mai mult decat propriul meu articol, fara falsa modestie. Doar ca m-ai zapacit prin cate bloguri am umblat, ca sa gasesc pe cineva pe care de fapt cunosteam virtual de mult.

    Apreciază

    1. Dana, citeşte răspunsul pe care i l-am dat Adrianei – şi tu faci parte dintre persoanele la a căror părere ţin! Mă bucur că ţi-a plăcut articolul meu şi-ţi mulţumesc mult pentru aprecieri.

      Apreciază

  6. Hei, eu am luat 99 la prima proba 😉 Da’ mie imi place ce-am scris,zau 😉 Citeste si tu si zi-mi ca nu-ti place ! :)) (ba-mi place mai mult decat cel de 100,hm).(si nu cred ca-s subiectiva, pentru ca desi mi-a placut-logic;) 😀 si ce am scris pt.Farmec, mi-a placut cel-(sau unul din ele,daca au fost mai multe ,nu stiu,insa eu am citit un articol de 100) cu nea Ghita si m-am distrat tare si mi-am zis ca asa ceva vreau sa citesc,deci merita 1oo)

    Uite ca nu l-am citit pe al tau,o sa il caut sa-l citesc. Eu n-am rabdare la texte lungi, ma pierd pe parcurs,si daca nu-s amuzante, macar sa aiba ceva interesant,mai ales,sa nu fie siropoase,nu stiu cum sa zic,dar am vazut si eu ca gusturile se schimba cu timpul,deci depinde de varsta juriului :)) ) Na,acu vad ca nici tie nu-ti plac textele lungi,deci uite,inca un punct comun,

    Acu,pe al meu cu Toyota,daca n-ai citit (in general zic) „Habarnam in Orasul Soarelui” nici n-ai cum sa intelegi exact.

    Vrei sa zici ca toti cei cu acelasi punctaj nu-s pe acelasi loc?Eu credeam ca e chestie de aranjare in pagina ca unul e pe locul 5 si unul pe 8,daca sunt vreo 4 cu acelasi punctaj.Pai cum altfel?

    PS : Nu vrei sa-ti aduni toate blogurile intr-unul ? 😉

    Apreciază

    1. Am citit – adică Matilda a citit articolul tău şi i-a plăcut! Mai mult decât cel de 100 de puncte 🙂

      Nici Matildei nu-i plac poveştile siropoase, nu i-au plăcut la nicio vârstă.

      Bineînţeles că blogurile cu acelaşi punctaj ocupă acelaşi loc în clasament. Matilda voia să zică doar că juriul de la prima probă putea să le ierarhizeze mai amănunţit. De exemplu, a dat 11 note de 99 şi nici un 98, nici 97, nici un 96. Pe urmă a trecut la grup mare de 95 de puncte, pe urmă la alt grup mare de 90 de puncte, şi tot aşa, din 5 în 5. Asta doveşte, după părerea Matildei, că evaluarea articolelor s-a făcut în grabă şi superficial.
      Iar juriul de la proba 3 a făcut şi mai lată, cum s-ar zice: a dat 55 de note de 90! Mai dă-o naibii, chiar aşa, 55 de articole egale ca valoare, când ai la dispoziţie o gamă de 100 de note?! 😛

      Nu vreau să-mi adun toate blogurile într-unul 🙂 Cu mai multe bloguri (şi mai multe identităţi) e mai amuzant, deşi recunosc că uneori devine obositor.

      Apreciază

  7. Da, si eu mi-amintesc ca,citindu-l atunci pe al tau,inainte de punctaje,mi-am zis ca uite,asta daca ar lua multe puncte, chiar maxim,nu m-as supara ;)Mda, de gustibus.

    Asa e,si eu m-am intrebat cum e cu punctajele astea asemanatoare.

    Am avut si eu vreo 3 bloguri,unul pe foto,unul pe creatii,unul de scris,si le-am adunat,ca ma obosea,plus ca nu mai stia lumea unde sa ma caute,se plangeau ca-i zapacesc 😀

    Apreciază

    1. Cine ştie, poate odată şi-odată o să le-adun şi eu la un loc 🙂

      Apreciază

Părerea ta contează, o aştept cu interes!

